شناسه خبر : 105253
سه شنبه 16 آبان 1402 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار جانبازان نخاعی با خانواده شهید عجمیان/تصاویر

جانبازان ویلچری باشگاه ستارگان ایثار تهران با خانواده شهید مظلوم روح الله عجمیان دیدار نمودند...

فاش نیوز- مراسم تجلیل از خانواده شهید مظلوم، روح الله عجمیان با حضور جمعی از جانبازان ویلچری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرق تهران با حضور در منزل شهید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که جمعی از اعضای باشگاه ستارگان ایثارگر حضور داشتند، با آرمان‌های امام‌خمینی، رهبر انقلاب و شهیدان مدافع امنیت تجدید بیعت شد.

جانبازان ویلچری شهرک شاهد تهرانپارس، روز یکشنبه ساعت3 بعدازظهر به‌ صورت یک صف منظم با ویلچر و با به همراه داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و پرچم‌های فلسطین همانند دوران هشت سال دفاع مقدس حرکت کردند و در منزل شهید روح اله عجمیان حضور یافتند و حمایت خود را از جبهه مقاومت و شهدای امنیت اعلام کردند.

در این مراسم که تعدای از خانواده های معظم شهدا نیز حضور داشتند، جانبازان ویلچری دوران دفاع مقدس با سر دادن شعارهای انقلابی، حمایت قاطع خود را از شهدای امنیت و مجازات مسببان حادثه شهادت روح اله عجمیان اعلام کردند.

در ابتدای این مراسم پس از خیر مقدم از سوی خانواده شهید مدافع امنیت "روح اله عجمیان" و خوشامدگویی پدر شهید، جانباز اکبر حسین‌زاده مدیر باشگاه ستارگان ایثارگر طی سخنانی از شجاعت و ایستادگی شهید عجمیان در دفاع از آرمان های امام راحل و امنیت نظام جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

مسئول باشگاه ستارگان ایثارگر در سخنان خود اشاره کرد: ما به‌عنوان رزمندگان دوران دفاع مقدس با شهدا عهد بسته‌ایم که رسالت و پیام آنها را که همانا دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، به نسل های بعد برسانیم. شهید عجمیان از شهدای شاخص امنیت است که تربیت شده پدر و مادری از نسل ایثار و شهادت است.

حاج اکبر حسین زاده با اعلام حمایت قاطع جانبازان ویلچری از خانواده مدافعان امنیت، آمادگی ایثارگران برای حضور در جبهه مقاومت، در حمایت از رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران را اعلام کرد.

همچنین در این مراسم پرچم متبرک شده راهپیمایی اربعین توسط جانبازان کاروان لبیک یا حسین باشگاه ستارگان ایثار و لوح یادبود به‌همراه هدیه‌ متبرک شده به نام اباعبدالله و شال مقاومت فلسطین به پدر و مادر شهید عجمیان اهدا شد.

در پایان متن تجلیل از شهید مدافع امنیت و خانواده معظم ایشان توسط یکی از جانبازان قطع نخاعی قرائت و تقدیم پدر و مادر شهید شد.

در پایان مراسم عکس یادگاری با خانواده معظم شهید گرفته شده و مراسم با شعارهای انقلابی در حمایت از مدافع امنیت و خانواده‌های ایشان به پایان خود نزدیک شد.

سپس این مراسم، با مداحی اهل‌بیت و جمع خوانی سرودی در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهید روح اله عجمیان خاتمه یافت.

اینستاگرام
سلام ودرودبه شهداء و((جانبازان که شهدای زنده اند )) و
( غم مرگ برادر را برادرمرده می‌داند ) مگرهمین جانبازان سری به چنين خانواده های سربلندوبی ادعا که دنبال جیزی غیراز عدالت وحق وانسانیت نیستند...الهی عاقبت بخیری شامل حال مان شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi